Schimbarea unui parbriz avariat cu unul nou sau reparația acestuia este un proces mai puțin complicat decât mulți ar crede. În fond, este vorba de mentenanța mașinii, cum ar fi schimbarea uleiului și al filtrului. Un parbriz sau geam auto este, putem spune, o piesă auto foarte importantă pentru siguranța pasagerilor, care este expusă condițiilor meteo, condițiilor de pe drum și altor obiecte din exterior. Deși sunt fabricate dintr-o sticlă foarte rezistentă, acestea se pot avaria în timp sau dintr-un motiv anume se pot sparge. De aceea, din când în când, este nevoie schimbarea sau repararea acestor elemente.

Când se ajunge în această situație, este foarte important să alegeți un centru de parbrize profesionist, cu experiență, care folosește materiale de calitate. Raportul preț-calitate trebuie să fie una corectă, astfel și manopera va fi realizată unor standarde bine definite.

După ce ați ales un service de parbrize competent, trebuie să urmați următorii pași:

  1. Sunați pentru o programare. Neoglass este present în patru orașe importante din România – Brașov, București, Sibiu, Suceava – și în curând va avea și un service de parbrize mobil, adică schimbul sau reparația parbrizului se va realiza pe loc, la locul ales împreună cu clientul. Este foarte important să stabiliți prin telefon sau email modelul mașinii, tipul de parbriz sau geam auto (geam lateral, lunetă) și extra funcționalitățile parbrizului, dacă există (parasolar, încălzire).
  2. Precizați dacă este vorba despre un schimb de parbriz sau dacă este nevoie doar de o reparație a geamului auto. Consulanți noștri vă vor ajuta prin a determina serviciul de care aveți nevoie. În cazul unor avarii mici, parbrizul se poate repara Dacă avaria este mai mare decât o zgârieteură minoră atunci probabil veți avea nevoie de un schimb de parbriz.
  3. După ce se va face programarea, trebuie să vă prezentați la centrul/service-ul de parbrize Neoglass. În cazul unor reparații, timpul de execuție este de 40-50 de minute. La schimbul unui parbriz acesta durează între 2 și 3 ore, adică manopera și timpul de uscare al adezivului (aproximativ 2 ore). În acest caz puteți lăsa mașina la noi și să vă întoarceți mai târziu.
  4. Dacă aveți asigurare de tip CASCO, atunci acesta acoperă schimburile de parbriz. Noi ne ocupăm de decontarea direct cu societățile de asigurări. Dumneavoasră trebuie doar să mergeți cu procesul verbal de la poliție sau cu constatarea amiabilă la societatea la care sunteți asigurat dvs. În cazul unui eveniment de circulație în care este vinovată o terță persoană, având la bază asigurarea de răspundere civilă R.C.A. a terței personae, trebuie să procedați la fel ca la CASCO, adică să mergeți cu procesul verbal de la poliție sau cu constatarea amiabilă la societatea la care este asigurat terțul.

În oricare situație vă aflați, veți primi de la societatea de asigurare, după înregistrarea evenimentului, două documente:

–          Nota de constatare cu numărul dosarului de daună ;

–          Documentul de introducere în reparație a autovehicolului.

Atât este treaba dumneavoastră, de restul ne ocupăm noi.

Aceștia sunt pașii pentru a avea un parbriz nou, fără avarii. Despre procesul montării sau a reparării unui parbriz puteți afla mai multe informații aici.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *