Ne întâlnim în fiecare zi cu mici avarii ale parbrizului – ciobituri, fisuri, crăpături. Dde cele mai multe ori acestea sunt datorate unui impact puternic cu un obiect sau se întâmplă din cauza unui șoc puternic.

Ceea ce poate nu știați este că ciobiturile pot fi de 14 feluri (un număr evident relativ). Și într-adevăr, am văzut mai multe forme de ciobituri care s-au întâmplat din cauza impactului cu pietrișul de pe drum. Nu vă vom vorbi despre toate tipurile de ciobituri care pot apărea pe geamul auto, doar despre cele mai des întâlnite (cel puțin de noi).

  1. Ciobitură ”stea”

Poate cea mai periculoasă ciobitură care poate apărea pe parbriz, deoarece acesta se poate extinde cel mai ușor și astfel parbrizul va fi avariat sută la sută și veți avea nevoie de un parbriz nou. De aceea, dacă vedeți care a apărut pe geamul mașinii o ciobitură în formă de stea, apelați la profesioniști cât mai repede. Ciobiturile și fisurile mici se pot repara!

Fisura tip steluta

 

2. ”Bullseye” sau ”Mărul”

Ambele termene provin din jocul darts (știți, jocul acela cu săgetuțe și o țintă) și semnifică centrul țintei, care are o formă rotundă. La fel și acest tip de ciobitură, are forma rotundă, parbrizul fiind ținta în acest caz. Acestui tip de ciobituri i se mai spune și ”ochi de bou”  J

Nu ignorați nici acest tip de ciobitură deoarece praful și apa care se acumulează în această formă rotundă și adâncă, vor extinde avaria în timp.

Fisura tip Bulls-Eye

 

3. Ciobitura ”semilună”

Cred că este deja destul de evident că numele tipurilor de fisuri pe care le-am enumerate provin de la forma pe care diverse obiecte le fac atunci când lovesc parbrizul mașinii.

De obicei ”semiluna” apare atunci când o pietricică sau un obiect mic lovește parbrizul. Este mai ușor de curățat de reparat decât ciobitura de tip ”Bullseye”, însă nu trebuie ignorant din acest motiv. Orice ciobitură, fisură, crăpătură se va extinde în timp iar avaria va fi atât de mare încât nu ve putea fi reparat, parbrizul va trebui schimbat.

Fisura tip semiluna

 

4. Ciobitură tip ”combinație”

O combinație a ciobiturilor de tip ”Bullseye” și ”stea”, fiind una dintre cele mai greu de reparat ciobituri de parbriz. Chiar și cu inovațiile din ziua de azi, ciobitura tip ”combinație” nu poate fi întotdeauna eliminată.

Pentru reparații vă sugerăm să apelați la profesioniști. Ciobiturile și crăpăturile mici se pot repara prin injectarea unei rășini speciale cu un dispozitiv special.

Fisura tip combinat

 

Noi vă vom ajuta și asista cu orice avarie a parbrizului, orice problem cu geamul auto. Avem o echipă de profesioniști, experiență de peste 10 ani în domeniu și colaborăm cu mai multe companii pentru a vă oferi cele main noi inovații în domeniul auto glass. Vă stăm la dispoziție – http://www.neoglass.ro/Parbrize-Brasov-Bucuresti-Sibiu-Suceava.html

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *