Se întâmplă ca geamul auto să fie avariat sau să fie spart în cel mai rău caz. Conducerea unei mașini cu parbrizul avariat sau spart poate fi periculos. Chiar dacă aveți o crăpătură minoră, mică, acesta cu timpul poate fi mai mare, până când aceste avarii, nereparate în timp util, vor duce la compromiterea totală a parbrizului.

De multe ori, schimbul sau repararea parbrizului nu este luat în serios, deși ar trebui. Iar când geamul auto trebuie schimbat, mulți aleg varianta cea mai ieftină. GREȘIT! În general, nu numai la geamuri auto, ceea ce este ieftin este inferior din punct de vedere calitativ. Iar când vine vorba de parbrize, acest lucru contează, deoarece siguranța pasagerilor este vitală. 

 b2ap3_thumbnail_1495584820_6d6a5a4e48_o.jpg

 

 


 

 

Montarea parbrizelor ”sub standard” pot avea consecințe serioase în cazul unui accident

 

Fabricanții de parbrize trebuie să respecte câteva standarde de siguranță și standardele producătorilor auto. De asemenea, parbrizele sunt omologate și testate internațional conform unor regulamente. Iar acreditarea cu număr de origine industrială de către toți producătorii din industria automotivă este un alt lucru de luat în considerare la alegerea parbrizului. Dacă una dintre aceste cerințe lipsesc, parbrizul este ”sub standard”, mai ieftin dar din punctul de vedere al calității și siguranței inferior altor parbrize.

 

 

Montarea unui astfel de parbriz ”sub standard” este riscantă și poate costa viața dumneavoastră sau a pasagerilor în caz de accident. În cazul unui accident, parbrizul se poate desprinde pur și simplu. Dacă mașina are airbag, forța acestora când se deschid de asemenea pot împinge geamul în afară.

 

Din păcate, mulți conducători auto încă nu conștientizează asta, dar mentalitatea clienților noștri tinde să se schimbe cu privire la acest aspect.  Nu alegeți parbrize ”sub standard”, care sunt mai ieftine, dar sunt mai periculoase. Diferența de preț nu este atât de mare între acestea și un parbriz standard încât să merite acest risc. De asemenea, nu alegeți un service cu experiență zero în domeniu. Calitatea și tipul materialelor folosite la montarea geamului auto sunt le fel de importante și pot face diferența în caz de accident.

 b2ap3_thumbnail_Echipa-Neoglass.png

 


 

Alegeți un service de geamuri auto de încredere, licențiat și cu experiență în domeniu.

 

Acesta cu siguranță nu va fi cel mai ieftin. Dar experiența, materialele folosite, cunoașterea și priceperea angajaților care sunt profesioniști este motivul pentru care trebuie să alegeți asemenea servicii. Asta pe lângă faptul că parbrizele furnizate sunt de calitate și respectă toate standardele… Neoglass este pe piață de mai mult de zece ani, atât ca service de geamuri auto cât și importator și distribuitor. Mai multe despre noi puteți citi aici și aici.

 

Doar pentru a economisi bani (și nu e vorba de bani mulți!) nu mergeți la orice service. Un mecanic fără o experiență corespunzătoare va face o muncă ad-hoc și nu va pune accent pe respectarea procedurii unui schimb de parbriz. Unii dintre ei nici nu folosesc mănuși. Un lucur mărunt ați zice, dar important, deoarece orice urmă de grăsime sau transpirație influențează modul în care adezivul se lipește de geam. Iar pe lângă asta, dacă adezivele și materialele activatoare necesare la montare nu sunt cele potrivite, vehiculul este expus la rugină în zona geamurilor deoarece apa se poate infiltra ușor. 

 

Acesta este procedura standard care trebuie respectată la montarea unui parbriz, respectat la orice punct de lucru Neoglass. Dacă aveți orice fel de probleme cu privire la parbrizul sau geamul dumneavoastră auto, nu ezitați să apelați la noi. Noi chiar știm ce facem și punem preț pe siguranța dumneavoastră și a pasagerilor. 

b2ap3_thumbnail__BB_4016.JPGb2ap3_thumbnail__BB_4038.JPG  b2ap3_thumbnail__BB_4030.JPGb2ap3_thumbnail__BB_4035.JPG

1 răspunde
  1. Alina Vasile
    Alina Vasile says:

    Buna ziua,
    Am o crapatura destul de mare in parbriz (30 cm) si ma gandeam ca mai bine ar fi sa-l schimb. Am gasit multe varinte (si de pret si de tehnica), dupa cum spuneti si dumneavoastra, asa ca m-am hotarat sa ma interesez putin mai bine, tocmai pentru a fi in siguranta la volanul masinii. Bloguri, articole…etc..am ajuns pe aceasta pagina.
    Profesionalism, calitate…mai ca eram convinsa…pana cand am ajuns la ultimul aspect: „Unii dintre ei nici nu folosesc mănuși. Un lucur mărunt ați zice, dar important”, iar in cele 2 poze cu montarea, nici mecanicii dumneavoastra nu poarta manusi! Ce sa inteleg? Una este teoria si alta practica…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *